every moment with you ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 13, 2010

PeNilaiaN BeRasaskaN seKolaH (PBS)

Dari 8 hingga 12 Mac 2010 aku dan kawan2 telah menjalani PBS selama seminggu kat Sek.Keb.Kg.Br.Sri Rusa...Port Dickson,N9... selama seminggu2 aku,kinah,kak da berkampung kat umah zati.. huhuhuh jgn jelous k.. kami duk kat home stay yg mmg first class sesangat tau...

Pada hari pertama lagi kami mmg rasa tertekan sgt.. walaupun nie PBS kali ke 3 tapi entah arr..perasaannya amat berlainan sekali..dari segi pengurusan hinggalah kepada p&p nya..semuanya berbeza dan amat membuatkan aku xkeruan.. kenapa yg terjadi amat berbeza dgn pengalaman aku sebelum nie??? entah arr..walau ape pun berlaku..aku semakin bersemangat utk menjadi seorang guru yang berupaya untuk mendidik anak bangsa menjadi seseorang yg berguna utk diri,keluarga,negara dan masyarakat..


aku & kinah bersama murid khas


nie arr aku

bersama murid kelas 3 sayang...amik arr gambar lepas jd guru ganti..

No comments: