every moment with you ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 15, 2010

Aku Nak KaHwin??????

kahwin??? ?????????????????
perkataan yang sentiasa meniti di mulut setiap orang
yang semakin meningkat dewasa..
aku pun tak terlepas daripada memikirkan hal nie..
indahnya perasaan ni kan.. cmne ye agaknye realiti yang sebenar..??
bukan ape aku nie banyk terpengaruh dengan drama tv dan cerita2 komik...
ROMANTIK......nya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


tp skrg aku bkn nak cerita pasal aku arr..aku nie xblh kahwin lg.
bkn ape blaja pun blm abis lg..mane blh kahwin!!! nnt org kate..
"ape arr a-are nie..dah gatal sgt ke nak kahwin.???" xnak aku..
ni nak cite pasal kenduri kahwin kakak kpd kwn ak iaitu Zati...



dah lama ak tak pg kenduri kahwin.. kat sini ak nak kongsilah
kemeriahan majlis perkahwinan kakak zati nie.. seronok sgt2..
mknan time2 pun sedap2...best tau.


nie mmg arr ak..tp tumpang amik gmbr kat pelamin je..

okey..nie tuan punye pelamin k...

nie plak bilik pengantin..lawanye..


nie hantaran pihak perempuan


nie plak hantaran dr pihak lelaki


kak da n kinah amik gambar ngan pengantin..
mane tau..melekat..leh kahwin cepat..!!

nie pengantik potong kek ye... sori ye xbrape nak clear

nie zati yg pure2 sebuk..hahah

** tgk org kahwin..mmg rase nak kahwin jgk.. tp aku nie dah ckp syarat ke nak kahwin???
ibu......akak nak kahwin........ahahahahahahahhakhs.. nak bg kwn kahwin dulu arr..
nnt insya-allah dah smpai jodoh...ak akan bgtau n jemput semua k...

No comments: