every moment with you ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 3, 2011

saya suka


saya suka update blog saya..

saya suka cerita aktiviti-aktiviti & semua pengalaman yg tlh lalui..
saya suka share apa yg saya fikirkan
saya suka nak luah perasaan saya
saya suka tulis semua pasal saya, kwn2, keluarga & org yg ada kaitan dgn saya
yg xde pun nak tulis gak...

walauapepun yg saya tulis...
bkn semua hal blh share
saya tahu semuanya mesti ade

PRIVATE & COFIDENTIAL

*********************************
xkan semua hal nak share kot..
isk, rase mcm ditelanjangkan arr pulak..
cite skit2 je arr..simpan skit utk diri sendiri..
lgpun ada sesetengah perkara xelok dikongsi..
simpan arr untuk diri sendiri jgk..
ok what..xsalah rasenye..
sape kate salah???
xkan arr hal kain dlm sendiri pun nak cite...

***********************************
ok arr renung-renungkan & selamat beramal..


p/s: bersama-sama kita menjaga adab & tingkah laku kite...
love you all..^_^














No comments: