every moment with you ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 19, 2010

Separuh jiwaku pergi...

melalui hari-hari yg mendatang tanpa apa-apa harapan..
aku berharap ak akan terus tabah dalam melalui
kehidupan yang penuh berliku ini...walau ape pun
terjadi hidup mesti diteruskan.. walaupun aku tidak
dapat menerima hakikat ini sepenuhnya..
tp aku mengerti untuk apa ak mengharap pada
yang tidak sudi.. mmg mudah utk megugkap kata janji..
tapi sukar untuk menunaikan..setelah hati dan jiwaku kau miliki...
kau tinggalkan aku begitu sahaja.....

"KITA TAK BOLEH TERUSKAN"....
ak lemah...pasrah atas segalanya..


ak percaya setiap yang terjadi
ada hikmah disebaliknya..dan ak msh mengharap
segala yang ak impikan akan jd kenyataan...
Jodoh dan pertemuan adalah takdir tuhan..
kini tiada lg cinta, tiada harapan utk hub yg baru,
tiada lg kate rindu....
luka yg ditinggalkan masih lg berdarah...



" Ku duduk sendirian di kamar ku,
menangis kesepian keranamu,
kau tinggalkan aku,
Kau cari yang lain tergamakmu,
Robek hatiku......."

Sick oF cRyiNG..tiReD of tRyiNG..yeaH i'M sMiling.. But iNside..i'm dyiNG..!!!٩(×̯×)۶



Please come back to me.... please.....

No comments: