every moment with you ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 28, 2010

aaaaaaaaaaaaa..aku bersyukur...

emm...alhamdulillah hidup aku kembali seperti biasa..
seorang gadis biasa yang sedang belajar demi memenuhi cita-citanya..
kehidupanku, pendirianku, tingkah lakuku, perasaanku..
ku rasakan juga turut berubah mengikut peredaran masa, pertambahan usia dan melalui pengalaman yang telah aku lalui..
benarlah orang tua selalu berkata-kata yang mereka banyk pengalaman.
kini baru aku memahaminya dan apa yang mereka perkatakan itu memang benar..


emm walaupun bnyk perkara telah terjadi awal tahun ni,
tapi aku tetap akan berusaha ke arah yang lebih baik insya-allah..
emm..hubungan aku dengan 'si dia..' ok dan aku berharap hubungan kami yang baik ni akan kekal..aku pun akan berusaha bersungguh-sungguh untuk menjaga hubungan kami di samping sentiasa melakukan hal-hal yang dia sukai..aku harap dia pun fikir perkara yang sama jgk..

No comments: